پشتیبانی وردپرس چیست؟

تبلیغات در سایت ما

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 291
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.135.195.249
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    جامع ترین اخبار ایران و جهان در حوزه فناوری و رایانه را در این وبگاه مطالعه نمایید.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    پشتیبانی وردپرس چیست؟

    خدمات پشتیبانی وردپرس شامل چیست؟

    همانطور که گفتیم خدمات پشتیبانی وردپرس شامل حل مشکلات سایتهای وردپرسی می باشد. موارد بسیار زیادی وجود دارد که در وردپرس نیاز به پشتیبانی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

     

    - بروزرسانی های وردپرس:

     سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازمند بروزرسانی هایی می باشد که بدون آن سایتهایی وردپرس در معرض خطراتی خواهند بود. بروزرسانی های هسته اصلی وردپرس، قالبها، افزونه ها از مواردی هستند که باید به طور مداوم انجام شوند.

    - نصب افزونه های وردپرس:

     در بیشتر موارد برای توسعه سایتهای وردپرس نیازمند استفاده از افزونه ها می باشید. این افرونه ها علاوه بر نصب باید به نحوی باشند که در عملکرد سایت خللی به وجود نیاورند و با دیگر افزونه های وردپرس همخوانی داشته باشند.

    - بکاپ گیر:

    بکاپ گیری ها از موارد مهمی پشتیبانی در سایت های وردپرسی می باشند. بکاپ گیری ها برای حفاظت از اطلاعات و دیتاهای موجود در سایتهای وردپرسی می باشند که در صورت غفلت از آن با زیانهای غیر قابل جبرانی مواجه خواهید شد.

    - برقراری امنیت در وردپرس:

    وردپرس به شکلهای مختلف در معرض حملات سایبری قرار دارند. مواردی مانند خرید قالبها و افزونه ها از جاهای معتبر، نصب افزون های امنیتی، نظارت بر برخی از فایلها و پوشه ها مانند XML-RPC و htaccess و ....، تمدید و نظارت بر گواهینامه امنیتی ssl و بسیاری موارد دیگر از موارد پشتیبانی امنیتی در وردپرس می باشند. برای یک پشتیبانی درست در سایتهای وردپرسی، امنیت باید به شکل همه جانبه در تمام اجزای سایت پیاده شود.

    - سرعت وردپرس:

    سرعت یکی از معیارهای اصلی در بقای یک سایت وردپرسی می باشد که عواملی زیادی بر روی آن تاثیر دارند. اگر یک سایت وردپرسی به شکل درست، طراحی، مدیریت و پشتیبانی شود دارای سرعت مورد نظر کاربران و گوگل خواهد بود.

    - مدیریت داشبورد وردپرس:

     یکی از مواردی که در ارتباط با وردپرس مطرح است، مدیریت و کار کردن با داشبورد وردپرس است. در این داشبورد تمام تنظیمات مربوط به سایت وردپرس مانند قالبها، افزونه ها، تنظیمات، المان ها، بروز رسانی ها، محتوا و ... وجود دارد که با توجه به تشخیص و نیاز خود می توانید آن جزء خدمات پشتیبانی های وردپرس به شمار آورید یا اینکه مستقیما آن را خود یا توسط نیروی وردپرس کار خود انجام دهید.

    - رفع خطاهای وردپرس:

    خطاهای زیادی در وردپرس وجود دارد مانند خطای 404 ، خطای 502، خطاهای ورود به سایت و ... . این خطاها نیازمند پیدا کردن علت و رفع آن می باشد. با یک پشتیبانی درست در وردپرس می توان این خطاها را رفع کرد.

    - پرسش و پاسخ در سایتهای وردپرس:

     انواع سایت های وردپرسی مانند سایتهای فروشگاهی، سایتهای مجله ای – محتوایی و دیگر انواع سایتهای وردپرس، دارای سیستم پرسش و پاسخ یا ارسال تیکت و مواردی از این قبیل می باشند. این سیستم پرسش و پاسخ ممکن است، از طریق افزونه ها به سایت اضافه شود و نیازمند پاسخگویی می باشد. این سیستم های پرسش و پاسخ وردپرس را می توان توسط پشتیبانی وردپرس، مدیریت کرد.

    - توسعه وردپرس:

    یکی از ویژگیهای مثبت وردپرس، توسعه وردپرس می باشد. در توسعه وردپرس، سیستم وردپرس از طریق طراحی قالبها و افزونه های جدید و یا کار بر روی خود هسته وردپرس، توسعه پیدا می کند. اگر به دنبال ساخت چنین ابزارهایی برای سایت خود باشید دقت کنید که ساخت این افزونه ها و قالبها متناسب با نیاز سایت شما باشد و باعث توسعه آن شود. به عنوان مثال شرکت پشتیبان وردپرس wphelper ساخت افزونه های اختصاصی وردپرس را مطابق با نیاز شما انجام می دهد و شما می توانید به آسانی از آن استفاده کنید.  

    - محتواگذاری و سئوی وردپرس:

    ایجاد محتوا در سایت وردپرس و سئو کردن آن نیاز به پشتیبانی، نظارت و گزارش هر روزه دارد. این موارد جزء موارد کاملا تخصصی در وردپرس می باشد که باید توسط نیروی متخصص در وردپرس ایجاد و پشتیبانی شود و گزارش لازم به مدیریت ارائه گردد.

    - پاکسازی وردپرس:

     در صورت آلوده شدن وردپرس به هر گونه ویروس یا بد افزار باید سریع به پاکسازی و ویروس کشی سایت اقدام کرد. قبل از اینکه عملکرد کلی سایت مختل شود با نظارت و پشتیبانی مداوم بر اجزای وردپرس می توان این ویروس های مخرب را پیدا کرد و وردپرس را پاکسازی کرد.

    - تغییر قالب و صفحه سازهای وردپرس:

    برای پشتیبانی و پیشرفت بهتر وردپرس گاهی تصمیم می گیرید قالب سایت خود را تغییر دهید و یا در صورت به وجود آمدن صفحه سازهای کاملتر به صفحه ساز جدید مهاجرت کنید.

    - انجمن وردپرس:

     با وردپرس می توانید یک انجمن تخصصی در سایت خود تشکیل دهید و به راحتی با یک پشتیبان وردپرس این انجمن را مدیریت کنید. سعی کنید با هدفدار کردن سوالات انجمن وردپرس، پاسخگویی و راهنمایی مناسب به کاربر، بالا رفتن ترافیک انجمن و در نهایت پشتیبانی صحیح آن در راستای بهبود سایت و کسب و کار خود حرکت کنید.

    - و به طور کلی همه موارد و کمپین های مرتبط با بهینه سازی و رفع مشکلات مرتبط با وردپرس.

     

    پشتیبان وردپرس

    پشتیبانی از وردپرس را می توانید از طریق استخدام وردپرس کار در داخل شرکت خود و از طریق نیروهای داخلی خود انجام دید و یا آن را از یک شرکت پشتیبان وردپرس، با ارائه خدمات کاملا تخصصی بخواهید. اگر از شرکت پشتیبان وردپرس استفاده می کنید بر روی تجربه ، مهارت و تسلط کامل شرکت بر روی موارد مختلف سیستم وردپرس اطمینان حاصل کنید.

      

     


    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه و آدرس ipadmini-isfahan-apple.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه امتیاز دهید